.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودرو سمند با 20کیلو تریاک در بابل

 فرمانده انتظامی شهرستان " بابل"،از شناسایی و دستگیری دو عامل افیونی و کشف بیش از 20 کیلو تریاک از خودروی متهمان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام «رجبعلی –ب» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به مواد مخدر را شناسایی کردند و وی را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات شناسایی و دستگیری متهم به مواد مخدر، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این فرد با یک دستگاه خودرو سواری سمند قصد انتقال حجم زیادی از موادمخدر را دارد.

سرهنگ جعفری افزود: ماموران با هماهنگی قضایی این فرد را حین تردد با خودرو سمند در یکی از میادین اصلی شهر در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه فردی دیگر به نام «اسفندیار – ت» دستگیر کردند.

جعفری با اشاره به کشف بیش از ۲۰ کیلو تریاک از داخل خودرو سمند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زندانی 27 مرداد 1394
خلافکار های بزرگ تو بابل هستن نیرو انتظامی بی خیال ه تو بابل همشون اشنا بازی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.